Inicjatywa ma na celu odbudowanie zaufania do polskich warzyw i owoców po epidemii wywołanej werotoksycznym szczepem Escherichia coli w Niemczech.
Czytaj więcej… „Pora na Pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców”
{loadposition adsense2}
Więcej informacji na temat kampanii „Pora na pomidora…” oraz kwestii związanych z bezpieczeństwem warzyw i owoców na stronie internetowej www.bezpiecznewarzywa.pl
Szczegóły akcji „Pora na Pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców” na portalu społecznościowym Facebook.
Inicjatorem kampanii, sfinansowanej ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, jest Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych. W kampanię zaangażowane są: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa.